نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس

استخر های پیش ساخته در ابعاد متنوعی ساخته و تولید می شوند که برخی از آنها بسیار بزرگ و برخی از آنها بسیار کوچک اند که هر کدام به نحوی مشکلات مربوط به خود را دارد. اما برخی محصولات و استخر های پیش ساخته ابعاد کاملا متعادلی دارند که باعث می گردد از محبوبیت بالاتری در مقایسه با استخر های کوچک یا بزرگ برخوردار باشد. این استخر با طول 549 سانتی متر از محصولاتی است که در مقایسه با قیمت مناسبی که دارد دارای امکانات فوق العاده ای می باشد و می تواند نیاز های بسیاری از کاربران را به طور کامل بر طرف سازد. این استخر پیش ساخته در مکان های کوچکتر هم جای میگیرد و حمل آن نیز به آسانی امکان پذیر است چرا که تنها در یک جعبه قرار گرفته است. در ادامه به تشریح توضیحات بیشتری در خصوص این استخر پیش ساخته در قالب نقد و بررسی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید. 
طراحی
از نظر ظاهری این استخر همانند سایر محصولات مدرن تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که می توان برای استفاده های کلی در محیط های باز و بسته بر روی آن حساب باز کرد. با این وجود می توانید همانند سایر استخر های بتنی و با کمی هزینه بیشتر طرح های فوق العاده زیبایی را برای این استخر آماده به ارمغان بیاورید. این طرح های به وسیله عملیات ساختمانی و با استفاده از بتن امکان پذیر هستند به علاوه برای سادگی عمل خود می توانید از ورقق های پی وی سی نیز برای این کار استفاده کنید. با این کار شما کیفیت اصلی استخر های پیش ساخته برای محصول بسیار ارزان قیمتتان همراه کرده اید  که موجب افزایش رضایتتان هنگام استفاده می شود. برای نمونه می توانید به طرح های زیر که به همین روش ساخته شده اند توجه فرمائید.
استخر اول در فضای کوچکتر و در کنار بالکن ساخته شده است. به علاوه اینکه یک سکوی چوبی و زیبا نیز برای انتقال راحت تر به داخل استخر پیش ساخته قرار داده شده است. از ویژگی های دیگر تصویر اول تور والیبال استاندارد است که می تواند ابزاری فوق العاده برای تفریحات آبی باشد. تصویر دوم نیز مربوط به نصب کامل لایه های ترکیبی چوبی و PVC می باشد که با ساخت پایه های جداگانه به سر انجام رسیده است. و استخری مشابه سایر استخر های پیش ساخته به وجود آورده است. 
مشخصات فیزیکی
یکی از برتری های این استخر در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته ابعاد آن در مقایسه با قیمت و کاربرد های آن است که به نوعی یکی از استاندارد ترین کالا های تولید شده تا به امروز می باشد. از طرفی کیفیت مناسب باعث شده است که اکثر مردم خرید این استخر را به استخر های بتنی ترجیح می دهند. طول این استخر پیش ساخته 549 سانتی متر و عرض آن نیز 274 سانتی متر می باشد که مناسب استفاده و تفریحات آبی خانوادگی یا به همراه دوستان می باشد. ارتفاع استخر پیش ساخته 5 متری 132 سانتی متر و عمق مفید آن 114 سانتی متر می باشد که می توانید جزئیات دقیق آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

لوازم جانبی
این استخر از لوازم جانبی کاملی برخوردار است که باعث شده حس بسیار خوبی حین استفاده از این استخر به شما منتقل شود. به علاوه با وجود ابعاد مناسب استفاده از این استخر پیش ساخته به همراه لوازم جانبی لذت بسیاری به همراه خواهد داشت که ارزش آن را چند برابر می کند. در ادامه به توضیح یک به یک لوازم جانبی استخر های پیش ساخته می پردازیم تا تا درک مفهوم آن برای شما ملموس تر باشد.
پمپ تصفیه: این ابزار در میان سایر لوازم جانبی استخر پیش ساخته 5 متری از لزوم بیشتری برخوردار است. در حقیقت افزایش اعتبار استخر های پیش ساخته در مدت زمان فروش آنها بیشتر به دلیل وجود پمپ تصفیه است. تصور کنید در صورتی که این ابزار جانبی همراه استخر پیش ساخته نبود شما به اجبار می بایست پس از هر بار استفاده آب درون آن را به صورت کامل خالی کرده و دوباره پر کنید که بدون شک دشوار و غیر قابل تحمل است، به علاوه مصرف آب به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد اما با وجود پمپ تصفیه شما می توانید به سادگی از آب به مدت زمان طولانی استفاده کنید و مشکلی از این بابت نداشته باشید. به وسیله این ابزار شاید تا هفته یا ماه ها بتوانید بدون هیچ مشکلی از این محصول استفاده کنید. پمپ تصفیه همراه این استخر پیش ساخته آب آن را به طور کامل شفاف می کند و باعث می شود که حس بسیار خوبی از استفاده استخر پیش ساخته داشته باشید.
نردبان: ابزار دومی که در حین استفاده از استخر پیش ساخته 5 متری به آن نیاز فراوانی خواهید داشت نردبان مخصوص اینتکس است که از دو پله بیرونی و داخلی بهره می برد که قسمت دوم درون آب قرار می گیرد. لزم استفاده از نردبان در محصولات پیش ساخته بیش از استخر های بتنی سابق است چراکه استخر های بتنی درون زمین قرار می گیرند و برای ورود به آنها مانع خاصی وجود ندارد اما استخر های پیش ساخته در حالت معمول خود بر روی زمین نصب می شوند و برای ورود به آنها نیز می بایست تا ارتفاع 1 متر و 32 سانتی متر بالا تر از سطح زمین باشید که به توجه به پایه های آلومینیومی حساس این محصولات این عمل دشوار و یا حتی غیر ممکن می باشد. البته اگر از طرح هایی که تصاویر آن را در قسمت طراحی منتشر کردیم استفاده کنید به نردبان نیازی نخواهید داشت.
زیر انداز و روکش: این دو ابزار نیاز به توضیح خاصی ندارند. زیر انداز برای عدم برخورد مستقیم قسمت کف استخر با زمین ساخته شده است تا هم مقاومت بیشتری داشته باشد، هم راحتی آن افزایش پیدا کند، و سطح نرمی به وجود آید از این رو استفاده از زیر انداز استخر پیش ساخته ضروری به نظر می رسد. روکش استخر پیش ساخته نیز مانع از ورود گرد و غبار در هنگامی که از آن استفاده نمی کنید می شود و به نوعی کیفیت آب را حفظ می کند..
کاربرد ها
استخر های پیش ساخته همانند بسیاری از محصولات تولید شده تا به امروز تعاریفی برای خود دارند، تعاریفی که حد و مرز کارایی آنها را مشخص می کند. استخر پیش ساخته زیر مجموعه دو شاخه اصلی استخر ها و محصولات پیش ساخته است که شرکت اینتکس با ترکیب این دو موفق شده محصولی شگفت انگیز را معرفی کند. استخر پیش ساخته محفظه ای بزرگ از آب است که قابلیت حمل و نقل را دارد به علاوه نصب آن نیز فوق العاده ساده است. با استخر های پیش ساخته می توانید تمامی تفریحات خود را با هزینه بسیار کمتری به ثمر برسانید و در زمان های مشخص نیز آن را حمل کرده و در محل دیگری نصب کنید. 
روش نصب
در ابتدا لازم به ذکر است که نصب این محصول به صورت کاملا رایگان صورت می پذیرد و توضیحات مربوطه تنها راهنمایی است برای دانش بیشتر. استخر های پیش ساخته و استخر پیش ساخته 5 متری به ساده ترین روش ممکن نصب می شود. محتویات این استخر که در مجموع یک جعبه بزرگ است می توانید در اتومبیل جای گیرد. در مرحله اول محل نصب استخر شما می بایست توسط مشاوران ما به صورت تلفنی تایید شود. در مرحله دوم در محل تایید شده زیر انداز استخر را پهن کنید و از پاک بودن سطح روی آن مطمون شوید. سپس بدنه اصلی برزنتی برزنتی را بر روی زیر انداز پهن کرده و قسمت های پایینی آن که نقش گیره را بازی می کنند از لبه استخر خارج کنید. سپس پایه های U شکل را از بسته بندی خارج کرده و از این گیره ها یا حلقه ها عبود دهید. در مرحله بعدی نوبت به میله اصلی که نقش لبه استخر را دارد می رسد. این میله را از حفره های لبه استخر عبور دهید. در انتها نیز پایه های U را به لبه اصلی متصل کنید. در مرحله انتهایی نیز حفره های خروجی آب را بسته و پمپ تصفیه را به بخش کناری استخر متصل کنید و با پر کردن استخر از آب به سادگی از آن استفاده کنید. 
توضیحات تکمیلی کوتاه:
استخر پیش ساخته عمق آن بسیار مناسب برای بازی و تفریح و شنا و تمرین شنا و... می باشد همراه با پمپ تصفیه آب که برای تمیز و درخشان شدن آب استفاده می شود. قابل نصب در ویلاها ، حیاط خانه ، پارکینگ ، فضاهای باز و فضاهای سرپوشیده قابل استفاده است. این استخر ساخت شرکت اینتکس میباشد. ظرفیت آن 17203 لیتر است. و دارای زیرانداز و روکش است رابط تخلیه و آبیاری دارد رنگ استخر سفید و داخل آن دارای طرح کاشی آبی رنگ است و دارای قاب بیرونی بسیار محکم و فولاد آن زد زنگ است و جنس بدنه آن از برزنت و از سه لایه پی وی سی تشکیل شده است و دارای ضخامت بسیار بالایی است و وزن آن 126 کیلوگرم است دارای چادر که استخر را می تواند سرپوشیده کند. دارای سی دی آموزشی نصب است و نصب آن بسیار راحت می باشد این استخر دارای نردبان است مناسب برای تمامی سنین و برای تفریحات خانوادگی و دوستانه مناسب است این استخرها با هر نوع آبی سازگار است و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد شکل استخر مستعطیلی است که بسیار مناسب برای شنا است سرگرم کننده قوی و با دوام هستند جنس پایه های استخر از آلمینیوم حرفه ای می باشد و موقع نصب کامل از سطح زمین فاصله می گیرد دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید در برابر ضربه بسیار محکم وبا دوام است و سالیان سال می توان از آن استفاده کرد این محصول دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما است دارای طول:549 عرض: 274 ارتفاع: 132 سانتی متر است. این استخر جهت مصارف صنعتی و کشاورزی و یا مصارف ذخیره آب قابل استفاده است.

نظرات